Anunț privind organizarea Târgului Mărțișorului 2024

Muzeul Național al Țăranului Român va organiza în acest an Târgul Mărțișorului, în perioada 24 – 29 februarie 2024. Participarea în cadrul târgului se va face pe baza unei invitații nominale trimise prin e-mail urmând ca lista participanților să fie definitivată după primirea confirmărilor, nu mai târziu de 5 februarie 2024. Confirmările care vor veni după data de 5 februarie nu vor mai fi luate în considerare.

Începând cu această dată, până pe 15 februarie 2024, numai în cazul în care vor rămîne locuri disponibile, după confirmările celor invitați, se vor putea primi solicitări de selecție în afara invitației nominale, doar la adresa de mail: educatiemuzealamtr@gmail.com. Nu se primesc mostre la sediul muzeului. Imaginile trimise pentru selecție vor trebui să aibă rezoluția de 300 dpi și o calitate care să facă posibilă evaluarea.

În cazul locurilor rămase libere, rezultatele selecției vor fi anunțate pe e-mail.

MNȚR organizează acest eveniment pe baza invitațiilor nominale și a criteriilor de selecție ale organizatorilor. În acest sens nu se admit contestații.

Lista finală a participanților la Târgul Mărțișorului va fi afișată online, pe site-ul MNȚR, pe 19 februarie 2024.

Plata taxei de participare se va achita numai după afișarea listei participanților pe site-ul MNȚR. Nu vor fi luate în considerare taxele achitate de persoane care nu au primit invitația nominală și nu au confirmat participarea pe adresa educatiemuzealamtr@gmail.com

Echipa de organizare a Târgului Mărțișorului: Secția Educație muzeală

 

Detalii pentru organizare la adresa de e-mail:

educatiemuzealamtr@gmail.com